Możliwość sprawdzenia jak strona internetowa jest obserwowana, użytkowana przez użytkowników, klientów oraz potencjalnych klientów pozwala na dokonanie odpowiednich zmian, które pozwalają zapewnić zwiększenie zainteresowania stroną.

Doceń analitykę popartą twardymi danymi

Dane, które można pozyskać za pośrednictwem aplikacji Smartlook pozwalają na obserwowanie w ramach nagrań tego jak serwis internetowy jest użytkowany przez konkretnego użytkownika, segment użytkowników. Gdy kod aplikacji jest wprowadzony na stronę, wówczas nagrywane są zachowania wszystkich użytkowników. Następnie nagrania mogą być odtwarzane, by zobaczyć jakie akcje wykonywali użytkownicy. Analiza zachowań użytkowników, którą oferuje Smartlook pozwala na uzyskanie dodatkowych danych do analiz w stosunku do innych aplikacji, które oferują różne możliwości pozyskiwania danych do analizowania zachowań użytkowników na stronach internetowych.

Mapy cieplne w Smartlook

Wykorzystując funkcję heatmap można uzyskać dostęp do możliwości analizowania zarówno ruchów na stronie, jak też kliknięć na stronie.
– heatmapy sprawdzające kliknięcia pozwalają na lepsze zagospodarowanie przestrzeni strony internetowej,
– heatmapy ruchu użytkownika na stronie pozwala na ocenę, jak użytkownicy poruszają się kursorem w ramach przeglądania strony, co pozwala na ocenę przejrzystości serwisu,
– heatmapy można wykorzystywać również z ustawionymi filtrami, co pozwala na ocenę zachowania konkretnych segmentów użytkowników,
– heatmapy pozwalają na sprawdzenie, jak zachowują się użytkownicy używający różnych urządzeń,
– heatmapy można wykorzystać w kontakcie z administratorami stron czy firmami zajmującymi się zmianami wprowadzanymi w serwisie.

Smartlook to nie tylko nagrane sesje

Różne formy analizowania danych o zachowaniach użytkownikach na stronach internetowych pozwala na znacznie lepsze skonstruowanie serwisu internetowego. Jednocześnie nagrywanie odwiedzających to sposób na sprawdzenie działania serwisu z perspektywy użytkowników. Pozwala to na uzyskanie wyjątkowej perspektywy, która jest lepsza nawet niż korzystanie z testów serwisów internetowych.

Wygląd serwisu a dochody

Dla serwisów internetowych najważniejsze jest uzyskiwanie odpowiednich dochodów. Jest to ważne zarówno dla firm oferujących usługi, sprzedających produkty, jak też działających w oparciu o model zarobków z reklam. Konwersja jest najbardziej istotna dla wszystkich tych serwisów. Możliwość korzystania z danych pozwalających na lepsze przygotowanie serwisu internetowego pod kątem konwersji może przekładać się na znaczne zwiększenie dochodów strony.

Skorzystaj z kuponu rabatowego Smartlook

Dane pochodzące z aplikacje Smartlook pozwalają na znaczne poprawienie funkcjonowania serwisu poprzez poprawienie różnorodnych błędów. Z aplikacji można korzystać przy wykorzystaniu różnych pakietów. Wykorzystać można również kupon rabatowy, który pozwala na uzyskanie korzystniejszych warunków cenowych. Wybranie odpowiedniego pakietu, który jest właściwe dopasowany do potrzeb pod kątem ilości możliwych do nagrania użytkowników, czy zapisanych nagrań można ocenić również w ramach testów aplikacji.

Nie płać od razu za Smartlook. Załóż konto i skorzystaj z pakietu darmowego. Jeśli stwierdzisz, że jest to narzędzie dla Ciebie opłacalne to skorzystaj wtedy z kuponu rabatowego Smartlook, by otrzymać korzystne warunki. Co jeśli nie Smartlook? Sprawdź Hotjar.